Το Tipping Point, με την υποστήριξη και σε συνεργασία με το Ίδρυμα Folloe στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του για την αναβίωση των Μηλεών Ηλείας - υλοποίησε δύο δράσεις με στόχο τη δημιουργία θέσεων εργασίας και την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στην περιοχή.

Μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την επιχειρηματικότητα και τα επαγγέλματα που μπορούν να αναπτυχθούν στις Μηλιές μέσω του προγράμματος του Tipping Point, κι ενός ολοκληρωμένου προγράμματος ομιλιών και εκπαιδευτικών εργαστηρίων με επιτυχημένους επαγγελματίες από όλη την Ελλάδα. Στόχος είναι η έμπνευση και η δημιουργία ιδεών, ώστε να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας και να αναβιώσει το χωριό.

Πιο συγκεκριμένα:

Πρόγραμμα Μαθητών

Το πρόγραμμα για μαθητές αφορά στη συμμετοχή των δύο κοντινότερων στις Μηλιές σχολείων στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του The Tipping Point τα οποία είναι το Δημοτικό σχολείο Λάλα και το Γενικό Λύκειο Λάλα.

Στόχος είναι να δοθεί η ευκαιρία και το έναυσμα στους μαθητές ώστε, να ξεκινήσουν να ανακαλύπτουν επιχειρηματικά το φυσικό πλούτο της περιοχής τους και να ονειρεύονται τη δική τους θέση ως ενήλικες στον τόπο που γνωρίζουν καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από τη συναναστροφή τους με ανθρώπους – πρότυπα (μέντορες) ανά την Ελλάδα, οι οποίοι εμπνέουν τους μαθητές μέσα από το προσωπικό τους παράδειγμα.

Οι μαθητές, συζητώντας με μέντορες μέσω live video - σε ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα - και από την άνεση της τάξης τους, είχαν τη δυνατότητα να:

  • γνωρίσουν και εμπνευστούν από πραγματικά παραδείγματα ανθρώπων που ευδοκιμούν επαγγελματικά σε αντίστοιχες περιοχές ανά την Ελλάδα,
  • ανακαλύψουν επιχειρηματικά και επαγγελματικά τον τόπο τους,
  • ενημερωθούν για νέες τάσεις και επαγγέλματα τα οποία δεν είχαν καν φανταστεί ότι μπορούν να ευοδόσουν στον τόπο τους,
  • οργανώσουν μια πιο δομημένη προσπάθεια για το μέλλον τους στον τόπο που γνωρίζουν καλύτερα από κάθε άλλο,
  • καλλιεργήσουν μια κουλτούρα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας, και ένα νέο τρόπο σκέψης που θα τους επιτρέψει να δημιουργούν ευκαιρίες και όχι μόνο να τις αναζητούν, καθώς και την επιθυμία και προστιθέμενη αξία στον τόπο τους.
  • καλλιεργήσουν τη φιλοδοξία να φέρουν αξία στην περιοχή τους.


Για τη χρονική περίοδο Ιανουάριος - Μάϊος 2022 το Γενικό Λύκειο Λάλα, με την υποστήριξη και τη σημαντική συμβολή 3 εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν αναλάβει την υλοποίηση του προγράμματος, πραγματοποίησε 6 live ομαδικές συνεδρίες, στις οποίες 95 μαθητές συζήτησαν, ενημερώθηκαν και έλυσαν τις απορίες τους σχετικά με τα εξής θέματα:

  • Επαγγέλματα σχετικά με το περιβάλλον
  • Τυποποίηση και προώθηση ελαιόλαδου
  • Ξηροί καρποί: Από την παραγωγή στην πώληση
  • Μορφές εναλλακτικού τουρισμού
  • Νέες Τεχνολογίες και επαγγελματική απασχόληση


Για τη χρονική περίοδο Ιανουάριος - Μάϊος 2022 το Δημοτικό Σχολείο Λάλα, με την υποστήριξη και τη σημαντική συμβολή 1 εκπαιδευτικού, ο οποίος έχει αναλάβει την υλοποίηση του προγράμματος, πραγματοποίησε 3 live ομαδικές συνεδρίες, στις οποίες 17 μαθητές συζήτησαν, ενημερώθηκαν και έλυσαν τις απορίες τους σχετικά με τα εξής θέματα:

  • Νέες Τεχνολογίες και επαγγελματική απασχόληση
  • Επαγγέλματα σχετικά με το περιβάλλον